Rabu, 13 November 2013

Minta Maaf Sangat - Sangat!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Hye korang semua! post hari ni saya cuma bagitau korang yang saya minta maaf sangat2 sebab dah lama sangat tak update apa2 berita pasal Shiro..minta maaf ye! bulan lepas saya busy dengan PMR, lepas tu busy dengan peperiksaan akhir tahun pulak..maklumlah, sekolah agama mmg ada final exam..tapi agama jelah..akademik takde dah..memang saya minta maaf sangat2 pasal ni ye! InsyaAllah bila saya ada masa, saya akan cuba untuk tulis banyak lagi cerita2 pasal abg Shahrol dan juga abg Ajak ye! mesti korang rindu sangat2 kat Shiro kan? hehe..saya ni sekarang barulah ada banyak masa free sebab semua peperiksaan dah habis..lagipun tinggal 2 hari je lagi sekolah kan? esok ada penyerahan keputusan UPSR pulak..kepada semua Shironattors, Sharolians and AjakLovers yang UPSR tahun ni, all the best ok! kalau dapat 5A, Alhamdulillah...kalau gagal, tak bermakna akan gagal selama-lamanya kan? berusaha lagi bersungguh-sungguh untuk SPM pulak ye..InsyaAllah.. :D PMR dah tak ada kan..saya lah calon PMR yang terakhir tahun ni..haha..nasib baik lah sempat ambik PMR..

Oklah..sampai disini sahaja ye..lagi sekali saya minta maaf sangat2 sebab semua ni! harap korang maafkan saya ok! InsyaAllah cerita baru akan datang! esok saya sekolah, petang mungkin boleh kot..tak pasti lagi..apa2 pon, saya akan teruskan post cerita pasal Shiro ok! Amin! :D


Kepada semua Shironattors, Shahrolians and AjakLovers, I am sooooooooo sorry!

Assalamualaikum! ^_^ #Choy

2 ulasan:

  1. AGENJUDIQQ.ME Trusted online qiu qiu with 24 hour service equipped with the best pkv games server that provides dominoqq, bandarqq, online poker, sakong and capsa susun even becomes a high-quality pokerqq bookie

    QIU QIU ONLINE
    PKV GAMES
    DOMINOQQ
    BANDARQQ
    POKER ONLINE
    POKERQQ
    LOGIN BUKAQQ
    CAPSA SUSUN
    SAKONG
    JUDI QQ ONLINE

    BalasPadam
  2. AGENJUDIQQ.ME The Most Trusted Indonesian Online Qq Gambling Site to Win Deposits Via Credit and Attractive Games from the Official Center of Pkv Games Real Money Betting

    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ
    SITUS JUDI QQ

    BalasPadam