Jumaat, 30 Ogos 2013

Jangan Lupa Super Spontan 2013!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Aloha everyone! apa khabar sekarang..Alhamdulillah sihat...agak2nye apa lah perasaan korang sekarang ni ek? yelah kan...malam ni kan akan disiarkan Super Spontan 2013 untuk minggu pertama..yeah!! tak sabarnye kan! >_< saya sendiri pon tak sabar tau..excited sangat nak tengok abang Ajak..hehe..mesti Shironattors pon excited jugak sekarang ni kan...menunggu dengar sabarnye sampai pukul 9 malam ni...sabo jelahhhhhh.. ^_^

Satu perkara yang saya lupa nak bagitau korang pasal Super Spontan 2013 nih..dekat post saya yang sebelum ni kan..yang pasal Super Spontan tu, masa saya tulis post tu saya tak tau lagi siapa yang jadi pengacara..sekarang ni baru lah saya tau..korang pon nak tau ke? ok..pengacara untuk Super Spontan kali ni ialah Ray dan Haniff...kenal kan? penyampai radio Era FM lah..yang JoHaRa Pagi Era tu..dieorang berdua lah jadi pengacara nye...

Ape pendapat korang tentang pertukaran pengacara ni? korang suka ke tak suka? kalau saya lah kan..suka ada, tak suka pon ada gak..sebab nye rahsia ek...hehe..ikut pendapat korang lah ek..setiap orang pendapat dia lain2 kan...hehe

Anyway, sebelum saya mengakhiri post yang pendek ni...saya nak ambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 56! Merdeka! haha..tiba je semangat ni... xD
Ok lah..Assalamualaikum semua..BYE! #Choy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan