Sabtu, 24 Ogos 2013

Abang Shahrol Waktu Muda!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh semua..sihat tak Shironattors semua sekarang nih? hehe..saye Alhamdulillah, sihat je..ok..post kali ni bukannye ada cerita sangat pon..cuma saya saje nak share dengan korang ade gambar2 yang abang Shahrol upload kat facebook dia..gambar abang Shahrol masa muda..haha..nak tengok ke? meh sini saya tunjuk ok..




Apa pendapat korang agaknye ek? lagi handsome mase dulu ke ataupun sekarang nih? kalau bagi saya lah kan..saya lagi suke waktu sekarang kot..lagi2 style rambut abang Shahrol yang pacak2 tu saya suke sangat! :3 tapi tak bermakne dulu abang Shahrol tak handsome tau..muka tetap tak berubah kan..haha..jom kita tengok apa komen2 sesetengah Shahrolians di luar sane..hehe :P komen2 negatif tak kan diambil ye..lagipun saya rase takde pon komen2 yang negatif..kan22? ^_^


Ni lah dia antara komen2 yang saya ambik..mintak maaf ye gambar dengan namanye dipadam sebab takut tuan dia marah nanti..hehe..ni komen yang saye ambik dari group Shahrolians FC je..bukannye dari gambar yang dekat facebook abang Shahrol sendiri..sebab tu lah komen dia tak banyak..takpe kan? hehe..takkan sebab tu pon nak marah kot...haha..

Ok lah..tu je post utk hari ni...InsyaAllah kalau ada cerita baru pasal Shiro nanti saye akan share2 lagi dengan Shironattors semua ye..mintak maaf lah post nih pendek je..Assalamualaikum..BYE! #Choy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan