Sabtu, 24 Ogos 2013

Super Spontan Musim Ke-2

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh semua..apa khabar Shironattors di luar sane, sihat tak? saya baru je lepas bukak facebook kejap tadi..scroll2 ke bawah lepas tu ternampak post tentang Super Spontan 2..jadi, untuk post kali ni saya akan menceritakan pasal cerita baru ni lah..best kan akhirnye Super Spontan buat jugak Super Spontan musim baru punya..peserta pon mesti lah baru2 kan..hehe..tapi Super Spontan 2 ni akan menggembirakan para2 AjakLovers je..mintak maaf ye Shahrolians...abang Shahrol tak ade untuk musim 2 nih..abang Ajak je ade..sedihnyeee kan.. :'( sabo jelahhhh..


Untuk Super Spontan 2 ni...iklan dia memang dah ade kat Astro Warna..tapi saya tak ingat bila cerita ni akan bermula..nak dekat dah ni..pengacara dia pon saya tak tau siapa..mungkin orang yang same kot..tapi kalau Jozan jadi pengacara kan best...setuju tak?? hehe..kalau tak setuju tak ape..ni pendapat saya je lah..
ok..Super Spontan 2 ni macam biasalah, ade 2 kumpulan yang akan bertanding...tapi nama kumpulan ni lain..kelakar pulak tuh..nama kumpulan dia Ketam Konfius dengan Semut Sentap..pelik2 nama kan? haha..memang kena pakai name binatang kot...siapa pulak peserta2 baru dari kumpulan ni? nak tau? ada peserta baru tapi ada jugak peserta yang lame masuk sekali lagi..


Biar saya senaraikan peserta2 dari kumpulan Ketam Konfius dengan Semut Sentap ye..

Ketam Konfius - Nabil, Suhaimi, Along, Yus, Shuib, Munir dan Almy Nadia
Semut Sentap - Johan, Jep, Ajak, Tauke, Rahim R2, Eko Saywho dan Norkhiriah

Apa pendapat korang tentang peserta2 yang baru tu..bagi korang lah kan, best ke tak best? kalau bagi saya...saya rasa best lah sebab ade abanag Ajak dengan ramai lagi peserta baru yang lain..kepada Jeppers dan Shuibians mesti tengah happy gila kan bila abang Jep ngan abang Shuib pon masuk..kenape lah abang Shahrol tak masuk lagi sekali ek? kalau abang Shahrol masuk kan best..masuk geng Shuib lawan dengan kembar dia sendiri, abang Jep..hehe..tapi dah nak buat macam mane kan..tak ape lah..abang Ajak ade pon bagus jugak lah..korang sokong kumpulan mana agaknye ek? kalau saya, mestilah saya sokong kumpulan Semut Sentap..sebabnye ade abang Ajak..korang doakan lah agar abang Ajak tak tersingkir awal...InsyaAllah abang Ajak akan terus kekal sampai final..hehe..Amin..korang pon komen lah kat bawah ni kumpulan mana yang korang suke..jom kita tengok berapa ramai penyokong2 Ketam Konfius dan Semut Sentap di luar sana...




Ni lah dia semua peserta2 Super Spontan yang baru..korang nak sape yang menang? saya nak abang Ajak menang! hehe.. Go abang Ajak!! X3


Ni ade cerita pasal Super Spontan dalam surat khabar Harian Metro hari Jumaat..saya pon tak tau pasal ni..gambar ni pon saya ambik dari page Super Spontan 2..

Oklah..sampai sini sahaja lah post saya untuk kali ni..esok dah sekolah jadi mungkin kurang sikit post..mintak maaf ye..InsyaAllah bila ade mase nanti saya akan post lagi cerita2 pasal Shiro..Assalamualaikum semua..BYE! #Choy

Eh lupa pulak..sebelum saya mengakhiri post ni..saya mengambil kesempatan untuk promote page Super Spontan 2 ye..korang sudi2 lah like page2 kat bawah ni..

Super Spontan 2
Ketam Konfius
Semut Sentap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan